برگزاری «پویش آینده ساز باشیم» در مازندران
کد خبر: 4167466
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

برگزاری «پویش آینده ساز باشیم» در مازندران

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران از برگزاری «پویش آینده ساز باشیم» در مازندران خبر داد و گفت: ۱۶۵۰۰  دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند.

مسعود فنبری قادیکلایی

 به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مسعود قنبری قادیکلایی، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران گفت: ۱۶۵۰۰  دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم افزود: همگام با سراسر کشور در مازندران نیز پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها  با شعار «آینده‌ساز باشیم» در حال برگزاری است.

قنبری تصریح کرد: همچون همیشه نیاز به حمایت خیرین و نیکوکاران خیراندیش داریم تا هیچ دانش‌آموزی بدون دریافت کیف و کفش و لوازم التحریر به مدرسه نرود.

رئیس  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه خیر و احسان در  استان در حال شکل‌گیری است خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین کمیته امداد و آموزش و پرورش وجود دارد و با توجه به نشست‌ها و برنامه‌ریزهای  انجام شده با حفظ کرامت دانش‌آموزان کلیه اجناس و وجوهات جمع‌آوری شده به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود و از طریق مراکز نیکوکاری محله و مدرسه توزیع می‌شود.

وی با تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب و صمیمانه صدا و سیمای مرکز تبرستان، با دعوت از تمامی مردم نیک اندیش استان در پیوستن به این پویش گفت: از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را برای جشن عاطفه‌ها واریز کنند.

انتهای پیام
captcha